رپورتاژ
استوری اینستاگرام: راهنمای کامل استفاده از استوری های اینستاگرام
در حال حاضر بیش از 500 میلیون نفر هر روز استوری اینستاگرام را در دستگاه های تلفن همراه خود ایجاد و تماشا می کنند. و از هر سه نفر یک نفر گفته است که پس از دیدن داستان هایی در مورد برندهایی که آن محصولات را نشان می دهند، به برندها و محصولات علاقه بیشتری نشان می دهند. به طور خلاصه، IG Stories دسترسی و تعامل شما را افزایش می دهد و در برخی موارد بر رفتار خرید تأثیر می گذارد.
استوری های اینستاگرام به شما کمک می کند تا با مخاطبان هدف خود به روشی معتبر ارتباط برقرار کنید و با آنها تعامل برقرار کنید تا روابطی ایجاد کنید که وفاداری مشتری را افزایش می دهد .
در واقع ویژگی استوری اینستاگرام برای کمک به برندها ساخته شده استعکسها و ویدیوهای سریع را با فالوورهای خود به اشتراک بگذارید تا آنچه که آنها را منحصر به فرد میکند برجسته کنید. بهعلاوه، استوریها به مخاطبان شما نگاهی کوتاه به آنچه در پشت صحنه میگذرد، میدهند - و دنبالکنندگان آن را دوست دارند.
استوری اینستاگرام چیست؟
استوری اینستاگرام یک ویژگی درون برنامه ای است که به کاربران امکان می دهد عکس ها یا ویدیوهایی را که به طور خودکار در عرض 24 ساعت ناپدید می شوند پست کنند. آنها در قالب عمودی ظاهر می شوند و از نظر طراحی سریع، به یاد ماندنی و سرگرم کننده هستند.
هنگامی که یک استوری ارسال می کنید، یک حلقه رنگارنگ در اطراف عکس نمایه شما ظاهر می شود که به دنبال کنندگان شما می گوید که می توانند روی عکس نمایه شما ضربه بزنند تا آنچه را که به تازگی پست کرده اید مشاهده کنند. عکس نمایه شما با حلقه رنگارنگ اطراف آن نیز به ردیف بالای صفحه اصلی فالوورهای شما اضافه میشود و اولین چیزی است که آنها میبینند.
داستانهای IG راهی عالی برای برندها برای آزمایش انواع مختلف محتوا است، زیرا برخلاف فید دائمی شما، داستانها در عرض 24 ساعت ناپدید میشوند. صاحبان مشاغل کوچک از داستان های خود برای پست کردن همه چیز استفاده می کنند، از ویدیوهای ویرایش نشده زندگی روزمره خود گرفته تا عکس های محصولات جدیدشان و کلیپ های کوتاهی از پاسخ دادن به سؤالات متداول. برندها همچنین از استوری های خود برای نشان دادن قدردانی مشتری با اشتراک گذاری مجدد داستان ها و پست های دنبال کنندگان خود در استوری های خود استفاده می کنند.
نحوه ارسال استوری در اینستاگرام
اکنون که میدانید استوری چیست ، وقت آن است که به نحوه ارسال داستان خود بپردازید. شما می توانید در سه مرحله آسان یک استوری ایجاد و ارسال کنید.
مرحله 1: به صفحه اصلی خود بروید و از هر نقطه روی صفحه به سمت چپ بکشید تا اپلیکیشن دوربین اینستاگرام باز شود. همچنین می توانید با ضربه زدن روی دکمه “plus” که در گوشه سمت راست بالای صفحه نمایش خود قرار دارد و سپس روی “Story” وارد دوربین اینستاگرام شوید.
مرحله 2: در برنامه دوربین، میتوانید با ضربه زدن روی دایره سفید در قسمت پایین وسط صفحه، محتوای کاملاً جدیدی را برای داستان خود ایجاد کنید یا محتوای عکس یا ویدیویی را که قبلاً ایجاد کردهاید با ضربه زدن روی نماد آلبوم آپلود کنید. در قسمت پایین سمت چپ صفحه نمایش شما. اگر می خواهید یک عکس موجود را آپلود کنید، توجه داشته باشید که ابعاد استوری اینستاگرام 1080 پیکسل در 1920 پیکسل است. اگر تصمیم به ایجاد محتوای جدید در محل دارید، می توانید انواع مختلفی از داستان ایجاد کنید:
- استاندارد. یک عکس یا فیلم معمولی
- ایجاد متن. یک عکس با متن در پس زمینه جامد. حسابها معمولاً از استوریهای متنی برای طرح سؤال، گفتن داستان یا ایجاد وبلاگهای کوچک در استوری اینستاگرام خود استفاده میکنند.
- بومرنگ. یک ویدیوی واقعا کوتاه که در یک حلقه به جلو و عقب پخش می شود.
- چیدمان. کلاژی از عکس های مختلف
- غرفه عکس. چهار عکس پیوسته که در یک داستان به هم می پیوندند.
- چند گرفتن. داستانی متشکل از چندین عکس که پشت سر هم گرفته شده اند.
- مرحله. عکس یا ویدیویی کاملاً هم سطح، طبق گفته اینستاگرام، معمولاً برای استوریهایی که مناظر و افقها را نشان میدهند.
مرحله 3: هنگامی که داستان خود را ایجاد کردید، می توانید استیکرها و فیلترهایی را به آن اضافه کنید، روی آن نقاشی کنید، متنی به آن اضافه کنید و موارد دیگر. حتی میتوانید از طریق نظرسنجیها، آزمونها و سایر ویژگیهای سرگرمکننده، افراد را منشن یا تگ کنید یا دنبالکنندگان خود را درگیر کنید.
اگر میخواهید داستانها را سریعتر ایجاد کنید، میتوانید محتوای خود را زودتر از موعد به صورت انبوه ایجاد کنید و آن داستانها را با برنامه برنامهریزی و زمانبندی Buffer زمانبندی کنید. ابزار Buffer's Story به شما نشان می دهد که داستان شما در زمان پخش زنده چگونه خواهد بود و به شما امکان می دهد آن را از قبل برنامه ریزی کنید.
نکات برجسته IG Story چیست؟
نکات برجسته استوری اینستاگرام مجموعهای از استوریهایی هستند که شما آنها را مدیریت میکنید و به شکل دایرههای قابل لمس در بالای نمایه شما قرار دارند. آنها در سال 2017 به عنوان راهی برای کاربران معرفی شدند تا داستان های مورد علاقه یا مرتبط ترین خود را برای بیش از 24 ساعت نگه دارند.
نکات برجسته داستان مستقیماً در زیر بیو شما ظاهر می شود، بنابراین یکی از اولین چیزهایی هستند که دنبال کنندگان شما هنگام ورود به نمایه شما می بینند. برندها از نکات برجسته خود برای ارائه اطلاعات مهم (مثلاً منوی رستوران، لیست محصولات و غیره) از قبل استفاده کرده اند. هایلایت ها همچنین یک راه عالی برای نگه داشتن توصیفات در حساب شما هستند. وقتی استوریهای مشتریان را درباره میزان خوشحالی آنها از محصول شما دوباره به اشتراک میگذارید، به جای اینکه اجازه دهید این توصیفات ناپدید شوند، آنها را در یک حباب برجسته ذخیره کنید.
اینستاگرام در کنار نکات برجسته، آرشیو استوری را نیز معرفی کرد. پس از اینکه استوری شما از نمایه شما ناپدید شد، به طور خودکار در آرشیو استوری شما ذخیره می شود که فقط شما می توانید در تنظیمات خود به آن دسترسی داشته باشید. از بایگانی، می توانید استوری های منقضی شده خود را در دستگاه خود ذخیره کنید، دوباره آنها را تماشا کنید، یا آنها را به یک داستان برجسته اضافه کنید.
برای ایجاد هایلایت اینستاگرام، باید:
- با ضربه زدن روی عکس نمایه خود که در گوشه سمت راست پایین صفحه نمایش خود قرار دارد، به صفحه نمایه خود بروید.
- روی دایره "جدید" واقع در زیر بیو خود در سمت چپ ضربه بزنید.
- چند داستان را از آرشیو خود انتخاب کنید و سپس روی دکمه "بعدی" در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید.
- هایلایت خود را یک نام بگذارید.
- اختیاری: جلد برجسته خود را با آپلود یک جلد از پیش ساخته از آلبوم دستگاه خود یا انتخاب یک داستان متفاوت برای جلد خود ویرایش کنید.
پس از اتمام کار، هایلایت اینستاگرام شما به صورت یک حباب در نمایه شما ظاهر می شود. شما میتوانید به تعداد دلخواه نقاط برجسته داشته باشید و تا زمانی که آنها را حذف نکنید، در نمایه شما باقی خواهند ماند. برای ویرایش یا حذف هایلایت، کافی است روی آن برجسته در نمایه خود ضربه بزنید و نگه دارید.
ویژگی های استوری اینستاگرام که باعث افزایش تعامل می شود
استوری های اینستاگرام بسیار قدرتمند هستند زیرا با انسانی کردن برند شما باعث ایجاد وفاداری و افزایش تعامل می شوند. احتمالاً فالوورهای شما از قبل عاشق برند شما هستند—اشتراکگذاری داستانهای واقعی، مرتبط یا جالب از طریق مجموعهای از استوریهای اینستا، آنها را تشویق میکند که به حساب شما بازگردند و با محتوای شما تعامل داشته باشند (که در نهایت منجر به تبدیلها میشود).
اینستاگرام استفاده از قدرت استوریها و ایجاد محتوای جذاب را با ویژگیهای زیر برای برندها آسانتر کرده است:
استیکرهای استوری اینستاگرام
استیکرهای استوری اینستاگرام کارتونی، گیف یا متنی هستند که میتوانید روی استوریهای خود قرار دهید تا جذابتر و تعاملیتر شوند. میتوانید از استیکرها برای افزودن متن به ویدیوهای خود برای گفتن یک داستان استفاده کنید یا یک نظرسنجی به عکس محصولات جدید خود اضافه کنید تا از دنبالکنندگان خود بپرسید که در مورد کدامیک بیشتر هیجانزده هستند.
انواع مختلفی از استیکرهای استوری اینستاگرام وجود دارد - هم Shelly Clouds و هم Awesome Maps از استیکر نظرسنجی برای سنجش ترجیحات مخاطبان خود استفاده می کنند.
برای افزودن استیکر به استوری خود، عکس یا ویدیویی بگیرید یا آپلود کنید و سپس روی دکمه Stickers (یک صورتک در سمت راست بالای صفحه) ضربه بزنید تا برچسبهای قابل تنظیم برای آب و هوا، زمان فعلی، مکان و موارد دیگر را پیدا کنید. میتوانید برچسبها را با کشیدن آنها روی صفحهتان و تغییر اندازه آنها با نزدیک کردن یا بزرگ کردن آنها با دو انگشت حرکت دهید.
اینستاگرام همچنین انواع جدیدی از استیکرها را راهاندازی کرده است - مانند استیکر فروشگاه و استیکر کپشن - تا برای اینستاگرامبازانی که حسابهای حرفهای و تجاری دارند، دسترسی را افزایش دهند و بینندگان استوری خود را درگیر کنند. در اینجا تعدادی از استیکرهای مورد علاقه ما برای صاحبان مشاغل کوچک آورده شده است:
1. برچسب Yours را اضافه
استیکر «افزودن خودتان» اینستاگرام در نوامبر 2021 منتشر شد . این استیکر به سازندگان اجازه میدهد تا موضوعات عمومی را برای اتصال محتوایی با موضوع مشابه ایجاد کنند. هنگامی که کاربران بیشتری استوری خود را به استیکر اضافه می کنند، یک زنجیره محتوا ایجاد می کند.
هدف اصلی Add Yours Sticker تشویق همکاری بین کاربران است. همچنین به شناسایی برندها کمک می کند: اگر روی استیکر در استوری شخصی کلیک کنید، اینستاگرام همه کسانی را که در یک موضوع مشارکت کرده اند به شما نشان می دهد.
2. استیکر شرح داستان ها
اینستاگرام برای افزایش دسترسی به پلتفرم خود، استیکر Stories Captions را معرفی کرد. شما می توانید به سادگی با افزودن این برچسب، زیرنویس های متنی خودکار را به داستان های خود اضافه کنید. در حال حاضر فقط در کشورهای انگلیسی زبان در دسترس است، اما اینستاگرام قصد دارد به زودی آن را در زبان های مختلف عرضه کند.
3. استیکر خرید
اگر خرید اینستاگرام را برای حساب تجاری خود تنظیم کرده اید، می توانید از استیکر خرید برای افزودن نمادهای محصول قابل کلیک به استوری خود استفاده کنید.
4. استیکر کسب و کارهای کوچک را پشتیبانی کنید
استیکر پشتیبانی از کسب و کار کوچک به حسابهای شخصی، حرفهای و تجاری اجازه میدهد تا کسبوکارهای کوچک را از طریق یک نماد قابل کلیک که همچنین پیشنمایش حساب کسبوکار کوچک را نشان میدهد، در استوریهای خود برچسبگذاری کنند.
5. استیکر اهدا
استیکر اهدایی یک اکانت استیکر تعاملی است که برای تشویق کمکهای مالی به یک هدف خاص استفاده میشود. افرادی که روی استیکر اهدایی ضربه می زنند می توانند در اینستاگرام به هدف مرتبط کمک کنند.
6. استیکر مسابقه
استیکر آزمون به شما امکان میدهد یک سؤال تعاملی و چند گزینهای را به استوریهای خود اضافه کنید تا بتوانید از دنبالکنندگان خود سؤالات سرگرمکننده بپرسید و ببینید کدام یک پاسخ درست را دریافت میکنند.
7. استیکر سوال
استیکر سؤال دارای یک جای خالی است که به دنبال کنندگان شما اجازه می دهد به سؤالی که شما مطرح می کنید پاسخ دهند. این می تواند به شما کمک کند تا بینش هایی در مورد آنچه مشتریان شما دوست دارند، به چه چیزی علاقه دارند، آنچه که دوست دارند ببینند و موارد دیگر را جمع آوری کنید.
8. استیکر نظرسنجی استیکر
نظرسنجی به دنبال کنندگان شما امکان می دهد بین دو گزینه که می توانید آن را سفارشی کنید انتخاب کنند: بله یا خیر، A یا B، بسکتبال یا فوتبال، 😃 یا 😭.
برخی دیگر از برچسب های سرگرم کننده که می توانید استفاده کنید عبارتند از:
- برچسب موقعیت مکانی - مکان خود را برچسب گذاری کنید
- برچسب موسیقی - یک آهنگ اضافه کنید
- برچسب هشتگ - یک لحظه برند ایجاد کنید
- برچسب زمان و/یا آب و هوا - اضافه کنید تا محتوای خود را شخصی کنید
- برچسب Gif - یک عنصر تعاملی اضافه می کند
- استیکر را ذکر کنید - یک حساب کاربری را برچسب گذاری کنید
استیکر پیوند استوری اینستاگرام جایگزین سوایپ به بالا می شود
در 27 اکتبر 2021، استیکر پیوند داستان رسماً جایگزین ویژگی کشیدن به بالا شد. این استیکر پیوندها را بسیار قابل مشاهده می کند و می توانند در هر نقطه از استوری شما قرار گیرند.
آدام موسری، رئیس اینستاگرام، اعلام کرد که این پلتفرم ویژگی قدیمی کشیدن به بالا را به نفع استیکرهای قابل پیوند حذف خواهد کرد. منبع: توییتر
تغییر از سوایپ به بالا به استیکر خبر خوبی برای بازاریابان محتوا و صاحبان مشاغل کوچک بود زیرا به این معنی بود که دیگر نیازی به 10 هزار دنبال کننده برای پیوند دادن به یک وب سایت ندارید.
اینستاگرام در بیانیه ای دلایل خود را در پشت این تغییر به اشتراک گذاشت و گفت:
ما این تصمیم را بر اساس بازخوردهایی که از جامعه شنیده بودیم در مورد اینکه چقدر برای سازندگان و کسب و کارها در هر اندازهای تأثیرگذار است، گرفتیم تا از اشتراکگذاری پیوند به همان روشی که حسابهای بزرگتر رشد میکنند، سود ببرند.»
چگونه یک استیکر لینک به استوری خود اضافه کنیم:
- به سینی استیکر استوری اینستاگرام خود بروید و روی برچسبی که «لینک» میخواند ضربه بزنید.
- پیوند خود را در قسمت پیوند قرار دهید.
- اگر URL طولانی یا سختی دارید، روی دکمه «سفارشی کردن متن برچسب» ضربه بزنید تا هر متنی را که میخواهید تایپ کنید.
- رنگ برچسب خود را با ضربه زدن روی آن تغییر دهید.
تجزیه و تحلیل داستان های IG
اگر اکانت شما یک اکانت حرفه ای یا تجاری است ، می توانید به تجزیه و تحلیل اینستاگرام دسترسی داشته باشید . تجزیه و تحلیل پروفایل شما و تجزیه و تحلیل استوری ها متفاوت است، اما هر دو حاوی داده های مهمی هستند که می توانند به شما کمک کنند محتوای بیشتری را ایجاد کنید که دنبال کنندگان شما دوست دارند.
می توانید با ضربه زدن روی نماد "دیده شده توسط" در گوشه سمت چپ پایین پست استوری خود به تجزیه و تحلیل داستان های IG خود دسترسی پیدا کنید. از تجزیه و تحلیل خود، خواهید دید:
- استوری شما به چند اینستاگراممر رسیده است
- نحوه تعامل افراد با استوری شما (یعنی روی بعدی ضربه بزنید، داستان را تمام کنید، به عقب برگردید، روی برچسب ضربه بزنید، خارج شوید)
- چند بازدید از استوری اینستاگرام دریافت کردید
- چند نفر بعد از دیدن آن داستان شما را دنبال کردند
بر اساس تجزیه و تحلیل استوری اینستاگرام می توانید بفهمید که کدام قسمت از محتوا جذاب ترین است. اگر به اطلاعات عمیقتری نیاز دارید، میتوانید داشبورد تحلیلی Buffer's Story را بررسی کنید .
یک استراتژی برنده استوری اینستاگرام برای کسب و کار شما
ایجاد خود به خود استوری اینستاگرام و به اشتراک گذاری تکه هایی از زندگی خود با فالوورهایتان راه بسیار خوبی برای ایجاد تعامل و شروع یادگیری در مورد این ویژگی است، اما برای رشد واقعی با استوری IG، به یک استراتژی قوی نیاز دارید.
به طور متوسط، کمپینهای رسانههای اجتماعی در اینستاگرام حدود 20 درصد افزایش دسترسی را در هنگام استوری مشاهده میکنند. با استفاده از استوری برای ایجاد تعامل با فالوورهای خود، از الگوریتم اینستاگرام به نفع خود استفاده کنید. تغییرات جزئی، مانند تعداد دفعات ارسال، استفاده از ویژگیهای درونبرنامه، و ارسال پست در زمانهای خاصی از روز، به رتبهبندی الگوریتمی شما کمک میکند.
1. هر روز بین یک تا هفت داستان پست کنید
تحقیقات ما میگوید که یک تا هفت استوری در روز پست کنید، اما اینستاگرام میگوید دو استوری در روز برای تقویت رشد در برنامه ایدهآل است. بنابراین ممکن است نیاز به آزمایش داشته باشید تا بفهمید چه چیزی برای برند شما مفید است.
با این حال، تحقیقات ما میگوید حفظ نرخ تکمیل بالا (بیش از 70 درصد) به معنای ارسال یک تا هفت داستان در روز است.
نرخ تکمیل با محاسبه تعداد دفعاتی که استوریهای شما از اولین فریم داستان تا آخرین فریم داستان در بازه زمانی 24 ساعته مشاهده شده است، تعیین میشود.
این به این معنی است که اگر بین یک تا هفت داستان پست کنید، این احتمال وجود دارد که 70 درصد مخاطبان شما تا پایان آخرین پست شما باقی بمانند.
اگر داستانهای طولانیتری ارسال میکنید، افت آن خیلی بد نیست. همچنان میتوانید برای داستانهایی که از بیش از ۲۰ عکس و ویدیو تشکیل شدهاند، نرخ تکمیل بالای ۵۰ درصد را ببینید.
2. استوری ها را به طور مداوم و در زمان های بهینه ارسال کنید
سازگاری کلید رسانه های اجتماعی است و الگوریتم اینستاگرام با آن موافق است. با توجه به اینکه داستان ها فقط 24 ساعت طول می کشند، می خواهید دسترسی به آن محتوا را به حداکثر برسانید. در نظر بگیرید که محتوای استوری خود را چند بار در یک روز پست کنید و عکسها و ویدیوهای خود را در تکههای کوچک به اشتراک بگذارید. یکی دیگر از عواملی که باید در نظر بگیرید این است که محتوای استوری خود را در زمان هایی که فالوورهای شما بیشتر در برنامه فعال هستند پست کنید.
بهترین زمان برای پست کردن برای هر حسابی بسته به مخاطبانش و زمانی که بیشتر فعال هستند متفاوت است. برای اینکه به شما ایده بدهیم از کجا شروع کنید، میانگین میزان تکمیل داستان ها در طول روز را مطالعه کردیم.
همانطور که می بینید، نرخ تکمیل داستان بین 4-6 صبح، 8-10 صبح، 12-2 بعد از ظهر و 8-10 بعد از ظهر (به وقت شرقی) بالاترین میزان است. اما به خاطر داشته باشید که حساب شما مجموعه ای از دنبال کنندگان منحصر به فرد خود را دارد، بنابراین فقط شما می توانید بر اساس تجزیه و تحلیل، زمان ارسال استوری های خود را بسنجید تا بهترین نتایج را دریافت کنید.
3. از ویژگی ها و ابزارهای خلاقانه بهره ببرید
از ویژگیهای درونبرنامه استفاده کنید و هنگام طراحی استوریها در زمان، پول و انرژی خود صرفهجویی کنید. نیازی به استفاده از فتوشاپ یا نرم افزار شخص ثالث گران قیمت با منحنی یادگیری شدید نیست.
توجه به این نکته مهم است که الگوریتم اینستاگرام محتوای سایر برنامه ها را تبلیغ نمی کند. به عنوان مثال، در فوریه 2021، اینستاگرام به اشتراک گذاشت که محتوای دارای واترمارک TikTok را از اولویت خارج می کند. بنابراین، اگر یک TikTok را به صورت متقاطع به حلقهها یا استوریهای IG ارسال کنید، نسبت به چیزی که بهطور بومی در برنامه اینستاگرام ایجاد شده است، دید کمتری خواهد داشت. دلیل بیشتری برای چسبیدن به ابزارهای درون برنامه ای است.
4. گاهی اوقات در اینستاگرام لایو کنید
لایو اینستاگرام نوعی استوری است که همانطور که از نامش پیداست، به صورت زنده فیلم میگیرید. فالوورهای شما می توانند به طور منفعلانه لایو شما را تماشا کنند، از طریق چت با شما در زمان واقعی تعامل داشته باشند، یا درخواست کنند به شما بپیوندند تا بتوانید با هم لایو را میزبانی کنید.
زمانی که اعلامیه خاصی دارید، میخواهید میزبان رویدادی باشید (مثلاً جلسه پرسش و پاسخ یا ساعات اداری)، یا میخواهید با مخاطبان خود در سطح شخصیتر ارتباط برقرار کنید، لایو اینستاگرام ایجاد کنید. هنگامی که یک جلسه زنده را شروع می کنید، به دنبال کنندگان شما اطلاع رسانی می شود، بنابراین افراد بیشتری جلسه شما را تماشا کرده و به آن ملحق می شوند.
5. از تبلیغات Stories برای افزایش دسترسی، تعامل و تبدیل استفاده کنید
داستانهایی که برای قرار دادن تبلیغات ایجاد میشوند به صاحبان کسبوکارهای کوچک کمک میکنند تا با ارسال ترافیک به یک وبسایت یا یک فروشگاه درونبرنامه، آگاهی از برند خود را افزایش دهند.
وقتی از تبلیغات استوری اینستاگرام برای تبلیغ پستهای وبلاگ خود استفاده کردیم، متوجه شدیم که از تبلیغات فید فیسبوک ما بهتر عمل میکنند. تبلیغات استوری اینستاگرام ما به ازای هر کلیک فقط 0.06 دلار هزینه دارد! (در فیس بوک، تبلیغات فید ما معمولاً حدود 0.30 تا 0.60 دلار به ازای هر کلیک هزینه دارند.)
قرار دادن تبلیغات داستانی تمام صفحه کاربر را اشغال می کند، به این معنی که می توانید حواس پرتی های رقابتی مانند اعلان ها و محتوای درون فید را از برندهای دیگر حذف کنید. در اینجا چند آگهی است که اخیراً در اینستاگرام مشاهده کرده ایم:
برای صرفه جویی در زمان خود در تولید محتوا، از داستان های موجود ذخیره شده در موارد برجسته خود استفاده کنید. اگر فروشگاه IG دارید، میتوانید از پیوندهای محصول استفاده کنید تا کاربران بتوانند مستقیماً از طریق آگهی محصولات شما را خریداری کنند. راهنمای شروع ما
را بررسی کنید . این شامل مشخصات تبلیغات و نکاتی برای ایجاد خلاقیت های تبلیغاتی است. تنها چیزی که برای شروع نیاز دارید یک حساب تبلیغاتی فیس بوک است!
استوری های اینستاگرام خود را با بافر به سطح بالاتری ببرید
استوریها به بخش فوقالعاده مهمی از استراتژی بازاریابی اینستاگرام تبدیل شدهاند، و در اینجا در Buffer، ما به شما این امکان را میدهیم تا استوریهای اینستاگرام خود را از قبل برنامهریزی، پیشنمایش و زمانبندی کنید، بنابراین همه چیز را برای پست کردن با یک اعلان فشاری آماده کنید