اشتباهات رایج در رپورتاژ آگهی

یکی از اشتباهات رایج به خصوص مالکان سایتهایی که بدون سئو کار اقدام به راه اندازی کمپین یا خرید رپورتاز آگهی مینمایند خرید به صورت یک سری پکیج می باشد
اشتباهات رایج در رپورتاژ آگهی
یکی از اشتباهات رایج به خصوص مالکان سایتهایی که بدون سئو کار اقدام به راه اندازی کمپین یا خرید رپورتاز آگهی مینمایند خرید به صورت یک سری پکیج می باشد درحالی که ما با چند سئو کار مطرحی که همکاری داریم استفاده چندین بار از پکیج های ما بر روی یک سایت میباشند در واقع برای اثبات این موضوع میتوانیم با مثالی ساده شما را متقاعد کنیم.
همه ما میدانیم که هر بکلینک امتیاز مثبتی از سوی سایت لینک دهنده به سایت مقصد می باشد پس اگر سایت a هر چقدر بیشتر سایت b را تایید کند اعتبار آن نزد گوگل بالا خواهد رفت، مثل تاثیر بکلینک که در تمامی صفحات تکرار میشه و تاثیر فوق العاده ای بر روی نتایج گوگل دارد اما با این تفاوت که رپورتاژ آگهی یک روش کاملا استاندارد و طبیعی برای لینک سازی می باشد آنهایی که به شدت از جریمه گوگل ترس دارند رپورتاز آگهی میتواند گزینه بسیار مناسبی برایشان باشد.